تقدیم به تمام قلبهای مهتابی!!


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

بغض نکن گريه نکن اگر چه غم کشيده اي

 براي من فقط بگو خواب بدي که ديده اي

 اگر که اعتماد تو به دست اين و آن کم است

 تکيه به شانه ام بده که مثل صخره محکم است

 به پاي صحبتم بشين فقط ترانه گوش کن

 جام به جام من بزن جام مرا تو نوش کن

 ترا به شعر مي کشم چو واژه پيش مي روي

 مرگ فرا نمي رسد تو تازه خلق مي شوي

 تو در شب تولدت به شعله فوت مي کني

 به چشم من که مي رسي فقط سکوت مي کني

 اگر کسي در دل توست بگو کنار مي روم

 گناه کن به جاي تو بر سر دار مي روم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:,ساعت 2:24 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com